Încă în viaţă?

Posted: 16 Februarie 2009 in Uncategorized

 Da, titlul se referă la sensul propriu.





 Mă gândesc…dacă era să mă fi ……. prostu ăla ( pentru detalii despre eveniment uitaţi-vă la postarea anterioară, la comentarii ), aşa..dacă mă împuşca ăla? pun pariu că viaţa voastră era mai frumoasă, ştiu asta deoarece am mulţi duşmani. Din păcate pentru voi ÎNCĂ MAI SUNT. Şi mai mă întreb… la înmormântarea mea ce o-ţi vi zis.. dă-l dracu că şi aşa era în plus…
 Şi totuşi când văd ce fac unii şi ce se mai întâmplă în jurul meu cu tot felul de oameni.. mă gândesc că mai bine muream, eu nu sunt uşă de biserică(sunt fereastră) nu sunt cuminte..dar am nişte limite când vine vorba de bun simţ şi tot felul, dar îmi trăiesc viaţa prea la MAXIM( mai ales când vine vorba de maşini ).


 Ieri când s-a întâmplat.. toată ziua după îmi piuiau urechiile, iar azi au inceput să-mi vină în minte tot ce s-a întâmplat. Voinicul care a încercat ce desigur nu i-a reuşit acum este la groapa de gunoi din sectorul 3(mort), iar prietenul lui.. azi a fost ţinut la interogatoriu şi nu a vrut să zică nimic, după ce i-au făcut băieţii ce i-au făcut.. nu puteau să le strice prietenia lor, l-au dus lângă prietenul lui, acum îi mănâncă ciorile. Alex până mâine o să încerce să afle cine este capul răutăţilor şi o să se alăture angajaţilor lui/ei. 
 GATA!!!



 Azi la şcoală, mai precis în primele ore de engleză am aflat lucruri noi.

1. Adry a văzut Mircea Badea aseară şi mi-a dezvăluit un nou cuvânt pe care să-l strecor în vocabular, este vorba de „ciumpalac”.

2. De la Eduard am aflat de cuvântul ” diden’t”.. ce să-i ceri.

3. De la Cârstea am aflat de cuvântul ” havind”..idem(sus)





!
Lasă un răspuns

