fără titlu,

Posted: 15 Februarie 2009 in Uncategorized

 1. Nu mai o să intru pe Yahoo Messenger. 

 2. Am probleme mari cu nervii, am observat asta de săptămâna trecută şi nu o să-mi treacă prea devreme.
 3. Am descoperit că am în clasa mea, prieteni adevăraţi se ştiu ei, sunt în număr de patru.
 4. M-am schimbat, o să observaţi voi.
 5. Azi era să mor de două ori, din păcate o să vă mai bat la cap…  şi o parte din mine doreşte aşa de mult să facă o plimbare până la colţ, fară să mai mă întorc. De ce?… mii de motive.
 6. Nu mai înjur.
 7. Sunt mai mult de şapte minuni ale lumii.
 8. Sper ca într-o bună zi să vă aduceţi aminte de tot ce v-am zis, nu mă refer doar la această postare, ci la tot ce este pe blog.
Comentarii
  1. hanna spune:

    cand am auzit de la alex..ce s-a intamplat nu mi-a venit sa cred

  2. kevin Q spune:

    si ce s-a intamplat?

  3. raluca spune:

    cine stie..

  4. lali spune:

    acum trebuie sa asteptam sa ne zica hanna ori alex

  5. OOOx spune:

    hanna? ne zici?

  6. hanna spune:

    Pai au fost prin Pantelimon stiti voi ca deobicei.. si dany era cu alex..erau cu motoru lu alex si ia urmarit unu.. si cand sa se duca sa vorbeasca cu zufi.. ala a coborat din masina si gata sa-l impuste pe dany.. Si a doua oara era la atelier..si a coborat din birou lui era echipa alfa pe acolo.. erau decat 50 .. si alex il astepta afara..sa mearga acasa in Craiova.. si a coborat de la el din birou si a mai mers inca 2-3 m si a lesinat.. a fost inconstient vreo 20min..

  7. maria spune:

    doamne :((

  8. kevin Q spune:

    ala cine era?

  9. hanna spune:

    cica era unu din bulgaria…

  10. ALEx Z spune:

    hai puneti intrebarile repede si gata incetati ca dany nu vrea sa mai auda despre cele intamplate

  11. gabi spune:

    si ” smecheru ” ce a patit?

  12. ALEx Z spune:

    ehh.. zufi si cu bobo si cu cativa din echipa l-au ….. si l-au aruncat la gunoi

  13. felix spune:

    stai ca nu inteleg… cum era gata sa-l impuste.?

  14. ALEx Z spune:

    pai da… a tras si nu l-a nimerit..adica dany s-a ferit.. ca si ala prost… nu s-a ascuns bine..

  15. Julix spune:

    e bine ca nu a patit ceva 🙂

  16. dny spune:

    da.. are dreptate Iulia

  17. ALEx Z spune:

    GATA daca vreti vorbiti de altceva.. da sa nu va prind ca mai vorbiti de ce sa intamplat…

Lasă un răspuns

