dySTUDIO.

Posted: 8 Februarie 2009 in Uncategorized

 Ca să ştie toţi proşti şi toate proastele, care se întreabă ” oare e scris cu un program sofisticat pe care nu-l suportă al meu calculator??? sau oare cum o fi scris??? wau!!! „. NUUUU e scris decât cu mânuţa mea şi scanat.. dacă eşti chiar tembel şi nu crezi îmi dai adresa ta şi îmi iau o foaie şi creionul şi vin şi îţi fac în direct acelaşi desen. Că mai aveaţi dubii şi la desenele cu seatu..( postare anterioară) şi pe alea 2 dacă nu le credeţi.. tot aşa.. numai  că trebuie să-mi iau o foaie puţin cam diferită de cele de xerox şi un creion ceva mai bun. 

Comentarii
  1. hanna spune:

    esti talentat la orice du-te de aici..

  2. Helena spune:

    pentru prima data in viata..sunt si eu de acord cu hanna+))=))

  3. raluca spune:

    ai o mana magnifica 😛

  4. dny spune:

    te pricepi

  5. bobo spune:

    nu am ce zice……..

  6. kevin Q spune:

    sa vedeti masina :X

  7. larisa spune:

    da….asta nu e nimic in comparatie cu leonu

Lasă un răspuns

