fara d’ griji.

Posted: 21 Ianuarie 2009 in Uncategorized


by D.Y

Daca nu as fi fost prin strainatate, ziceam doar ca numai la noi e asa. Din pacate, DIN PACATE – in strainatate e mai rau, am spuso => asta nu inseamna ca suntem mai….. decat ei, NU !!!

Acest om se bronza la coaie, i-am facut poza imediat dupa ce a mai luat o dusca dupa care a mai tras un pahar de somn. In fata se vede in dreapta sora mea 😛 – poza este facuta in Craiova, exact langa Biserica din spatele lu’ Europa Cafe – Dane` i-am facut reclama lu taicato, cu placere.

Si io mai beau, rar, da si cand beau…

PS: Acum este deja ora 3.26 si la cat de somn imi este, ma simt de parca as fi beat.

Comentarii
  1. Hanna spune:

    sunt o gramada =))

Lasă un răspuns

